سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
​اسلام هراس ترین انتخابات میان دوره ای آمریکا به زودی برگزار می شود

حوزه/ یک گزارش جدید نشان داده که انتخابات میان دوره ای ۲۰۱۸ که قرار است ۶ نوامبر در عصر ترامپ برگزار شود، بالاترین موج اسلام هراسی در این کشور را شاهد است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از گاردین، یک گزارش جدید نشان داد که انتخابات میان دوره 2018 در عصر ترامپ که  کمپین های سیاسی با رویه کاخ سفید گره خورده اند؛ با بالاترین موج اسلام هراسی در آمریکا همراه خواهد بود.

یافته ها نشان می دهند پیام های ضداسلامی و ایجاد ترس و التهاب علیه مهاجران و نژادهای رنگین پوست در انتخابات، تاکتیک های انتخابات کنونی برای جمع آوری رای مردم هستند.

اسکات سیمپسون مدیر حمایت عمومی وکلای مسلمان که این گزارش را تدارک دیده می گوید: ما در تمامی مناطق انتخابات شاهد برخورهای ضداسلامی بوده ایم. ما آن ها را در تمامی سطوح اداری از مدارس گرفته تا فرمانداری و کنگره شاهد هستیم. و آن را در مکان های لیبرال و مکان های محافظه کار دیده ایم.

وی افزود: این وضعیت در همه جا ریشه دوانده و بسیار گسترده شده است.

براساس این گزارش بیش از 80 کمپین در سرتاسر آمریکا تحت مدیریت نامزدهای انتخاباتی است که در 2 سال گذشته سخنرانی های نفرت محور علیه جامعه اسلامی داشته اند و تقریبا تمامی این نامزدها جمهوری خواه بوده اند.

این گزارش دریافت که بیش از یک سوم نامزدها مدعی شده اند که مسلمانان خشونت طلب بوده ویک تهدید فوری محسوب می شوند. برخی تئوری پردازان توطئه مدعی شده اند که مسلمانان قصد نفوذ به حکومت یا اشغال را دارند و کمتر از یک سوم نامزدها معتقدند مسلمانان خواستار زیرپاگذاشتن حقوق مسلمانان شده و دین بودن اسلام را انکار کرده اند.

لازم به ذکر است در روز سه شنبه 6 نوامبر 2018 انتخابات میان دوره ای در دوران رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه، دونالد ترامپ برگزار خواهد شد. همه ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان ایالات متحده و ۳۴ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنای ایالات متحده پر خواهند شد. ۳۹ فرماندارایالتی و منطقه‌ای و تعداد زیادی از انتخابات دولتی و محلی نیز انتخاب می شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha