پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر به ابلاغ سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید در جهت تحقق عملی بندهای موجود در این سند مهم، تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در جمع فعالان فرهنگی مذهبی این شهرستان به ابلاغ سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه مسؤولان باید در جهت تحقق عملی بندهای موجود در این سند مهم تلاش کنند.

وی با تأکید براین که این سیاست های کلی باید همچون قانون در کشور لازم الاجرا باشد، افزود: همه بخش های کشور به ویژه دولت باید در جهت تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری در این خصوص تلاش مضاعف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این سند جزء اسناد بالادستی نظام است و باید از سوی همه مسئولان و کارگزاران نظام مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نباید با تغییر دولت ها شاهد کم و زیاد شدن دغدغه ها نسبت به این موضوع باشیم.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشرافی که نسبت به مسائل کلی نظام دارند همواره راه های مناسب را برای پیشرفت کشور معرفی می کنند، تصریح کرد: این سند نیز اقدام ارزشمند دیگری مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت و توسعه کشور است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مقام معظم رهبری بیشتری دغدغه را نسبت به آینده انقلاب و نظام اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل تنها به طرح و برنامه های مسؤولان اکتفا نمی کنند و در جهت تسریع برنامه های کشور، طرح های ارزشمند این چنینی را ارائه می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر مسئولان در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند حرکت کنند به طور حتم شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود، گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد به دلیل مدیریت و رهنمودهای ارزشمند ایشان است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که مسئولان باید همه توان خود را در جهت تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری، به کار گیرند، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده هر جا پیرو رهنمودهای رهبری بودیم موفقیت شامل حال کشور شده است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که دشمنان به خوبی از نقش رهبری در پیشرفت کشور آگاه هستند و به همین دلیل همه توطئه ها به سمت جایگاه ولی فقیه است، بیان داشت: امروز نیز حل مشکلات کشور در گرو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر مسأله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، گفت: متأسفانه در همان مقطع عده ای این طرح بسیار مهم و حیاتی را سبک شمردند و در اجرای آن تعلل ورزیدند، اما امروز می بینیم که رهبری نظام کاملاً دقیق و عالمانه آن طرح را پیشنهاد کردند.

وی با اشاره به این که در شرایطی که دشمن ما را مورد تحریم اقتصادی قرار داده بهترین راه اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: برون رفت از مشکلات اقتصادی در گرو تکیه بر توان داخلی و اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha