جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمال خاشقچی

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه دشمنان ما روز به روز رسواتر می شوند ابراز داشت: قضیه قتل «جمال خاشقچی» سرو صدا و جنجال زیادی به پا و آل سعود و همچنین پشتیبانان آن را رسوا کرد.

حجت الاسلام رضا خدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با اشاره به ماجرای قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی به دست عوامل آل سعود، این مسئله را رسوایی بیش از پیش دشمنان ملت ایران عنوان کرد و گفت: قضیه قتل خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی، اگر چه در کنار دیگر جنایات آل سعود همچون کشتن مردم سوریه و یمن، جنایت کوچکی است، اما طرز فجیع این قتل، آنها را در دنیا رسواتر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر این مسئله را آزمونی دیگر برای ادعاهای حقوق بشری آمریکا و هم پیمانانش دانست و افزود: البته آمریکا با پررویی تمام می­ گوید آنچه برای ما مهم است منافع مان است و کاری به این جنایت­ها نداریم.

وی افزود: این ادعا حقوق بشری است و آزمون حقوق بشری برای آمریکا و همپیمانانش در دنیا است که بحمدلله روز به روز رسواتر می شوند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه دشمنان ما روز به روز رسواتر می شوند ابراز داشت: این قضیه سرو صدا و جنجال زیادی به پا و آل سعود و همچنین پشتیبانان آن را رسوا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha