جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ برپایی موکب های اربعین حسینی در کردستان

​حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ موکب توسط مردم کردستان برپا شده است، گفت: از این تعداد موکب اربعین، ۸ موکب در سطح استان در حال اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) می باشند. ۴ موکب دیگر هم در کربلای معلی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، بعدازظهر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: شان و جایگاه اربعین امروز به جایگاهی جهانی و فراملی تبدیل رسیده است و این روز نه تنها در تقویم اسلام جای خود را باز کرده است، بلکه در تاریخ و تقویم سایر ادیان دیگر وجود دارد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا(ص) سنندج گفت: خوشبختانه استقبال مردم استان کردستان به ویژه قشر روحانی و طلبه از راهپیمایی اربعین امسال نسبت به سال های قبل بسیار چشمگیرتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 12 موکب توسط مردم استان کردستان امسال برپا شده است، افزود: از این تعداد موکب اربعین، 8 موکب در سطح استان کردستان در حال اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات به زوار امام حسین علیه السلام می باشند. 4 موکب دیگر هم در کربلای معلی برپا شده است.

حجت الاسلام کاوه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استقبال طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا(ص) سنندج از راهپیمایی اربعین امسال خوب بوده، گفت: براساس آمار موجود امسال بیش از 40 نفر از طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا(ص) شهر سنندج در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده اند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا(ص) سنندج در پایان سخنان خود گفت: اساتید و معاونین این مدرسه نیز به صورت مجزا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha