جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 پیاده روی زائران اربعین در مسیر بهشت (۵)

​حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با اشاره به اینکه زائران کربلای معلی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: بسیاری از رسانه ها رفتار شما زائران را زیر نظر دارند، لذا در این مسیر باید طوری عمل کنید که دیگران را به گرد خود جذب کرده و از واقعیات اسلام و دین خدا برای آنها بگویید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی عصر امروز در جمع تعدادی از طلاب عازم پیاده روی اربعین حسینی مدرسه علمیه بیجار، اظهار داشت: پای در این مسیر گذاشتن سعادتی بس بزرگ برای همه ماست و خوش به سعادت شما طلاب جوان که در مسیر رسیدن به بارگاه و مقام مولایمان امام حسین (ع) قدم برمی دارید.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با اشاره به اینکه این سعادت نصیب هر کسی نمی شود مگر آن که خداوند بخواهد، گفت: این مسیری که شما طلبه های عزیز در پیش گرفته اید، مسیر معرفت، ایمان و شناخت حق از باطل است.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین باید برای طلاب کلاس درس و معرفت اسلامی باشد، افزود: در طی طریق مسیر اربعین حسینی، طلاب باید بر معارف معنوی و صیقل روح خویش بیفزایند و این سفر را آغازی برای ورود کامل تر به عرصه و میدان دیانت بدانند.

حجت الاسلام معصوم خانی تاکید کرد: امروز اربعین حسینی و اجتماع بزرگ عاشقان اهل بیت علیهم السلام به مسئله ای جهانی تبدیل شده است و همه شما طلاب باید بدانید که حضور شما در این اجتماع میلیونی پیامدهای سیاسی و فرهنگی بسیاری برای جهانیان به دنبال دارد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار ادامه داد: طی طریق اربعین حسینی، زیرپا گذاشتن هوای نفس و آنچه که ذهن آدمی را از خدا و معنویت دور می سازد، می باشد، لذا بیاید قدر این سفر سرشار از معنویت را بدانیم و از لحظه لحظه آن بهترین استفاده ها را ببریم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه شما طلاب و زائران در کربلای معلی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستید، گفت: بسیاری از رسانه ها رفتار شما زائران را زیر نظر دارند، لذا در این مسیر باید طوری رفتار و عمل کنید که دیگران را به گرد خود جذب کرده و از واقعیات اسلام و دین خدا برای آنها بگویید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha