سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رمضانعلی خادمی، رئیس اداره اوقاف شهرستان اشکذر

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان اشکذر با اشاره به احیای ۲۲ هزار متر از موقوفات حوزه علمیه استان یزد در شهرستان اشکذر گفت: موقوفات مدرسه علمیه شفیعیه استان یزد در شهرستان اشکذر پیگیری می شود.

رمضانعلی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اینکه موقوفه مدرسه علمیه شفیعیه استان یزد رقبات زیادی در شهرستان یزد، اشکذر و تفت دارد، گفت: رقبات مدرسه علمیه شفیعیه استان یزد در شهرستان اشکذر بیشتر زراعی است و متاسفانه مقداری از آن در طرح های عمرانی شهرداری، مقداری زراعی و مقداری هم بلا استفاده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه مقداری از این رقبات هم زمین های زراعی پسته هستند، افزود: در سالهای گذشته پیگیری هایی در جهت وصول موقوفه صورت گرفت ولی به نتیجه ای مطلوب دست نیافت.

وی ادامه داد: از یکسال قبل تا کنون با توجه به پیگیری های مستمر مدرسه علمیه شفیعیه استان یزد و همکاران محترم صورت گرفت، موفق به احیای این زمین های موقوفه شدیم.

خادمی با بیان اینکه جلسات متعددی برای حل مشکلات این زمین ها برگزار شد، اظهار داشت: طی این یک سال جلسات متعددی با مسئولان ذیربط استان برگزاری شد و در نهایت با همکاری افرادی که این زمین ها در اختیارشان بود موفق به احیای بسیاری از زمین ها شدیم.

رئیس اداره اوقاف شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه پس از کارشناسی های بسیار، 22 هزار متر از زمین های موقوفه مدرسه علمیه شفیعیه استان یزد در شهرستان اشکذر احیا شد، گفت: هم اکنون سند اجاره 13 هزار متر از این زمین ها تنظیم شده و مابقی نیز در حال تنظیم است.

وی در پایان تصریح کرد: بخشی از زمین های موقوفه هنوز تعیین تکلیف نشده اند که ان شاءالله در آینده نزدیک پیگیری و به نتیجه خواهیم رساند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha