پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تغذیه

حوزه/ سامانه متمرکز رزرو تغذیه روزانه ویژه طلاب مدارس علمیه اصفهان طراحی و راه اندازی شد.

رسول دریس در  گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: در راستای تامین رفاه طلاب در ابعاد مختلف، براساس تلاش و تصمیم مسئولین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، سامانه متمرکز رزرو تغذیه روزانه ویژه طلاب مدارس علمیه اصفهان طراحی و راه اندازی شد.

وی تاکید کرد: طلاب شب خواب می‌توانند برای رزرو غذا(صبحانه و ناهار) به سامانه تغذیه به نشانی اینترنتیwww.food.esfhozeh.ir  مراجعه و پس از آن، در مراجعه حضوری به سلف مدرسه خود، با در دست داشتن کارت تغذیه، غذای خود را دریافت کنند.

مسئول سامانه تغذیه حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: برنامه غذایی به صورت ماهانه در سامانه قابل مشاهده است و طلاب می‌توانند نسبت به رزرو غذا اقدام نمایند، امکان رزرو غذا حداکثر تا 48 ساعت قبل از تحویل غذا می باشد.

وی افزود: اﻓﺰاﻳﺶ اﻋﺘﺒﺎر در ﺳﻴﺴﺘﻢ کالینان ﺑﺼﻮرت اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ اﻧﺠﺎم ﻣﻲ‌ﺷﻮد، برای این کار ﻻزم اﺳﺖ، ﻛﺎرﺑﺮان ﻳﻜﻲ از ﻛﺎرت‌ﻫﺎی ﺑﺎﻧﻜﻲ و ﻳﺎ ﻣؤﺳﺴﺎت ﻣﺎﻟﻲ ﻋﻀﻮ ﺷﺘﺎب همراه با رمز دوم را در اختیار داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ، نام کاربری طلاب همان کد ملی بوده و کلمه عبور را از مسئول مالی مدرسه علمیه خود دریافت نمایند.

دریس بیان کرد: طبق دستورالعمل تغذیه مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان صبحانه به طلاب و اساتیدی تعلق می گیرد که از ابتدای صبح در مدرسه کلاس دارند و ناهار برای طلاب و اساتیدی قابل سفارش است که یا به صورت شب خواب در مدرسه اقامت دارند و یا این که علاوه بر صبح یک یا دو کلاس نیز بعد از ظهر دارند و تردد آنها به منزل مشکل می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور استفاده موثر طلاب از سامانه رزرو تغذیه بالغ بر 5 هزار کارت تغذیه برای طلاب صادر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجتبی AE ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    این کار خدمت نبود بلکه فقط بدبختی بود برای طلاب