پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عراق

حوزه/ هواشناسی عراق با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد آسمان مناطق مختلف عراق تا آخر هفته شاهد بارش خفیف باران همراه با رعد و برق و افزایش غبار خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه اداره هواشناسی عراق امروز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد هوای عراق در روزهای باقی مانده از هفته جاری همراه با رعد و برق و افزایش غیار خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است فردا چهارشنبه هوای منطقه مرکزی عراق کمی تا قسمتی ابری همراه با بارش های پراکنده و رعد و برق خواهد بود و شاهد اندک افزایش دما نیز خواهیم بود.

هواشناسی عراق ادامه داد: در مناطق شمالی عراق نیز هوا ابری همراه با بارش های خفیف و متوسط و در جنوب نیز هوا کمی تا قسمتی ابری همراه با بارش های پراکنده است.

بر اساس این گزارش، روز پنج شنبه هوای منطقه مرکزی و جنوبی عراق ابری همراه با بارش و رعد و برق احتمالی و افزایش غبار پیش بینی مش ود و در منطقه شمال نیز شاهد هوایی ابری همراه با بارش آهسته باران و رعد و برق احتمالی خواهیم بود.

هواشناسی عراق همچنین در مورد روز جمعه نیز اعلام کرد: هوای مناطق مرکزی و جنوبی در این روز بارانی همراه با احتمال رعد و برق است و افزایش غبار نیز پیش بینی می شود و در مناطق شمالی نیز هوا ابری همراه با بارش خففی باران و رعد و برق احتمالی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha