شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: استکبار ستیزی از پیام های اصلی و مهم همایش پیاده روی اربعین حسینی است .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و حقیقت جویی از پیام های همایش مردمی اربعین است، گفت: در این پویش مردمی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) اوج ارادت خود را به سرور و سالار آزادگان به نمایش می گذارند و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اربعین و همایش عظیم مردمی آن نشانه اقتدار اسلام و عزت روزافزون آن در جهان است، اظهار کرد: اربعین نماد زیبایی و حق طلبی مکتب سرخ حسینی در جهان برای شیفتگان و تشنگان حقیقت در جهان است.

زئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه اربعین حسینی و همایش عظیم آن خاری در چشم دشمنان است، خاطرنشان کرد: شکوه حضور مردم آزاده جهان در این همایش موجب یاس و ناامیدی دشمنان حریت و آزادگی و نابودی یزیدیان زمان است.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه شکست تفکر و جریان های تکفیری از دیگر پیام های این پویش مردمی است، گفت: عدالت خواهی و نابودی جریان های تکفیری و انحرافی از دیگر پیام های این همایش عظیم است.

وی در پایان گفت: مبلغان و دلسوزان مسلمین و آزادگان جهان باید به خوبی پیام های این همایش عظیم را برای عاشقان تبیین کنند و از ظرفیت های معنوی این پویش معنوی برای گسترش فرهنگ آزادی و حرّیت و مکتب عاشورا در جهان بهره گیرند.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha