جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تلاش ماموران برای به دام انداختن آتش افروز مسجد دیترویت

حوزه/ درحالی که تصویری از طرح چهره احتمالی آتش افروز مرکز اسلامی «قرآن و سنت» در شهر دیترویت منتشر شده، مقامات اداره فدرال الکل، دخانیات، سلاح گرم و مواد منفجره در آمریکا، جایزه ۵ هزار دلاری برای دستگیری وی گذاشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از clickondetroit، اداره فدرال الکل، دخانیات، سلاح گرم و مواد منفجره(ای تی اف) در آمریکا طرح احتمالی نقاشی شده از چهره فرد متهم به آتش افروزی در مرکز اسلامی «قرآن و سنت» در شهر دیتروت واقع در ایالت میشیگان آمریکا در تاریخ 22 سپتامبر ارسال کرده است.

ادوارد دبکوسکی دستیار نماینده ویژه اداره ای تی اف در این باره گفت: دو شی از اتومبیل به سمت مسجد پرتاب شده اند که به باور ما هر دو کوکتل بمب آتش افروز بوده اند.

همسایگان مشاهدات شان از حادثه را به اداره آتش نشانی گزارش داده اند.

دبکوسکی در این باره گفت: یک شاهد در زمان حادثه تماس گرفته و مشاهداتش را از یک مرد سیاه پوست داده که یک اتومبیل اولدزموبیل 4 در قدیمی سوار بوده است.

گفته می شود این اداره جایزه 5 هزار دلاری برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری مظنون آتش سوزی شود تعیین کرده است.

کریستوفر هیز که در خیابان و روبروی مسجد سکونت داتشه و شب حادثه را به وضوح به خاطر دارد در این باره به خبرنگاران گفته: من صدای شکستن شیشه ها را شنیدم. با خودم فکر کرد که چند بچه در حال بازی و شکستن شیشه ها هستند. از پنجره به بیرون نگاه کردم که یکدفعه نگاهم به آتش افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha