سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از طرح «ضیافت علوی»

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ازآنجایی‌که در پیاده‌روی اربعین مهمان برادران و خواهرانی هستیم که در محبت، مودت و پذیرایی سنگ تمام می‌گذارند و ما نیز به جهت عرق اسلامی و ولایت اهل‌بیت(ع) با مردمان عراقی شریک هستیم، لازم است در رأس بایدها و نبایدها، رفتار محبت‌آمیز همراه با تقدیر و تشکر از آنان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پیرامون بایدها و نبایدهای مدنظر در پیاده‌روی اربعین، اظهارداشت: مرجع ما در بایدها و نبایدها، منابع اسلامی هستند که تکالیف شرعی ما را معین می‌کنند و اخلاق اسلامی را تبیین کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: ازآنجایی‌که در پیاده‌روی اربعین مهمان برادران و خواهرانی هستیم که در محبت، مودت و پذیرایی سنگ تمام می‌گذارند، ما نیز به جهت عرق اسلامی و ولایت اهل‌بیت(ع) با مردمان عراقی شریک هستیم؛ به همین دلیل در رأس بایدها و نبایدها رفتار محبت‌آمیز همراه با تقدیر و تشکر از آنان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش مردمان عراقی در پذیرایی از زائران اربعین حسینی، طاقت‌فرسا و سخت است، افزود: زحماتی که آن‌ها می‌کشند واقعاً طاقت‌فرسا بوده و فوق قدرت عادی انسان‌ها است.

آیت الله موسوی جزایری، اظهارداشت: برادران عراقی در همه مسائل خدماتی از قبیل مکان استراحت، تغذیه و درمان پیش‌قدم بوده و به عشق حضرت سیدالشهدا(ع) در این مسیر سر از پا نمی‌شناسند و به ایرانیان ارادت ویژه‌ای دارند؛ ازاین‌رو لازم است که به نحو احسن لطف و مهربانی آن‌ها را جبران کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha