جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاروان طلاب آذربایجان‌شرقی راهی کربلا شد

حوزه/ کاروان زیارتی ۲۴۰ نفری اربعین حسینی طلاب استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز با برگزاری مراسم بدرقه راهی مرز مهران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم بدرقه‌ کاروان اربعین طلاب مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

مداحی و مرثیه‏‌خوانی ذاکر اهل ‏بیت(ع) امیرحسین کبیرخو، عزاداری و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی از جمله برنامه‏‌های اجرایی در این مراسم بود.

حجت‌الاسلام سیدحسن هاشمی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در خصوص کاروان اعزامی این استان به کربلای معلی گفت: حدود ۵۰۰ نفر از طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان برای حضور در راهپیمایی اربعین، روادید اخذ شده است که این تعداد در قالب کاروان های مختلف راهی کشور عراق می شوند.

وی اضافه کرد: تعداد ۲۵۰ نفر از طلاب در قالب این کاروان با تعداد شش دستگاه اتوبوس که از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برای زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است، راهی مرز مهران شدند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تعداد طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌شرقی حاضر در پیاده روی اربعین حسینی امسال نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha