شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نگاهی به فعالیت‌های خدماتی و تبلیغی تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش در چذابه

حوزه/ حجت الاسلام کیانی، گزارشی از فعالیت‌های خدماتی و تبلیغی موکب تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش در چذابه ارائه کرد.

حجت الاسلام کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۹۲زرهی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی چذابه، با اشاره به خدمات‌رسانی و طرح‌های مردم یاری ارتش در رابطه با برپایی موکب ارتش در مرز چذابه، اظهارداشت: ارتش همواره در کنار مردم بوده و یکی از برنامه‌هایی را که ارتش برای ملت بزرگ ایران در سال‌های اخیر انجام داده، برپایی موکب‌های خدمات‌رسانی به زائرین امام حسین بوده است.

وی ادامه داد: تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان این افتخار را دارد که موکب‌های خدمات‌رسانی را در پایانه مرزی چذابه برپا کند اقدامات گسترده‌ای در زمینه فرهنگی، تبلیغی، رفاهی و اسکان، انجام دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۹۲زرهی، گفت: موکب‌های پذیرایی تیپ ۳۹۲ زرهی، با حضور کارکنان مؤمن و ولایتمدار این تیپ برپا شده و تلاش می‌شود امکانات مطلوبی را به زائران ارائه کند.

حجت الاسلام کیانی، با تأکید بر این‌که تجربه بسیار خوبی را نسبت به سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم، تصریح کرد: در جهت رفاه حال زائران برنامه‌های فرهنگی مناسبی را در دستور کار قرار داده‌ایم و به صورت شبانه‌روزی پذیرای زائرین خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی-تبلیغی موکب اربعینی تیپ ۳۹۲زرهی، اظهار داشت: برپایی نمازهای جماعت، قرائت ادعیه و پاسخگویی به مسائل شرعی از بارزترین برنامه‌های فرهنگی تبلیغی این موکب است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha