پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عزاداری طلاب اهوازی در بین الحرمین

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور تصریح کرد: با توجه به اینکه اربعین ظرفیت ویژه‌ای برای جذب مردمانی از کشورهای اروپایی را دارد، لازم است مبلغان زبان‌دان در راهپیمایی اربعین شرکت کرده و به تبیین مذهب حقه تشیع و تفاوت آن با اسلام آمریکای و تشیع لندنی بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به صدور بیش از ۲۵۰۰ مجوز خروج از کشور، اظهارداشت: معاونت امور طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان، از ماه گذشته اقدام به صدور مجوزهای خروج از کشور برای طلاب کرده و تا امروز بیش از ۲ هزار مجوز صادر شده است.

وی با بیان اینکه استان خوزستان، یکی از استان‌های فعال در زمینه اعزام طلبه به کربلای معلی است، گفت: هر ساله جمع کثیری از طلاب و روحانیون خوزستانی، به صورت جهادی یا سازمان‌دهی شده، عازم راهپیمایی اربعین حسینی شده و در کنار زیارت معنوی، فعالیت‌های تبلیغی خود را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده تبلیغی در استان خوزستان، تصریح کرد: هم‌جواری خوزستان با کشور عراق، یک ظرفیت بالای تبلیغی را فراهم آورده، تا بتوان آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیام واقعی اسلام را به مردم کشورهای اسلامی منتقل کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، حضور مردمانی از کشورهای اروپایی را یک ظرفیت ویژه برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه اربعین ظرفیت ویژه‌ای برای جذب مردمانی از کشورهای اروپایی دارد، لازم است مبلغان زبان‌دان در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده و به تبیین مذهب حقه تشیع و تفاوت آن با اسلام آمریکای و تشیع لندنی بپردازند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha