پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس گفت: نیروی انتظامی فارس سه موکب را در مسیر پیاده روی اربعین حسینی برپا کرده که یکی از آنان در مرز و دو موکب دیگر در خاک عراق واقع شده است.

حجت الاسلام دیلمی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت‌های مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس فعالیت های بسیاری از جمله برگزاری زیارت عاشورا، سخنرانی و برپایی هیئت های مذهبی و مجالس روضه در سطح استان انجام داده است.

وی به اعزام مسئولان عقیدتی سیاسی شهرستان ها به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: ۲۹ روحانی در شهرستان های استان فارس مشغول فعالیت در مجموعه نیروی انتظامی هستند که از این تعداد ۱۰ روحانی به پیاده روی اربعین حسینی و کربلای معلی اعزام شده اند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس فعالیت های مجموعه نیروی انتظامی استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان فارس سه موکب را در مسیر پیاده روی اربعین حسینی برپا کرده که یکی از آنان در مرز و دو موکب دیگر در خاک عراق واقع شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان فارس در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان به برپایی موکب های این مجموعه اعم از ۱۱ تا برنج، ۱۳ تن آرد، ۴۰۰ لیتر آبلیمو، شکر، قند، چای، دو هزار و ۵۰۰ عدد پتو و ۶۰ میلیون تومان پول نقد برای برپایی این موکب ها کمک کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha