سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عقیدتی سیاسی ارتش در فارس

حوزه/ ارشد عقیدتی سیاسی ارتش استان فارس گفت: نخستین دوره بصیرت ویژه کارکنان پایور منطقه فارس و خانواده‌های آنان در شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام عزیز رضایی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری نخستین دوره بصیرت ویژه کارکنان پایور منطقه فارس و خانواده های آنان، اظهار داشت: این دوره  با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان پایور و خانواده های آنان در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره بصیرت کارکنان ویژه پایور به مدت چهار روز در شیراز برگزار شده، افزود: در این دوره از نفرات برتر و برخی از خانواده و فرزندان کارکنان تجلیل به عمل آمده است.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش استان فارس ادامه داد: به همه کارکنان پایوری که در این دوره چهار روزه شرکت کرده اند کارنامه چهارمین دوره بصیرت سراسری و نخستین دوره استانی اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد:در این دوره تلاش شد کلاس‌هایی برای کارکنان، همسران، فرزندان دختر و فرزندان پسر به صورت جداگانه برگزار و مهارت‌های زندگی آموزش داده شود.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: اخلاق در خانواده، بیان آسیب‌های اجتماعی به ویژه در سطح خانواده، روش‌های مستحکم نگهداشتن بنیان خانواده و نحوه درست ارتباط در خانواده از جمله مباحثی است که در این دوره مطرح شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha