جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد تربتی طرقبه - تهیه کننده تلویزیون

حوزه/ تربتی طرقبه از اجرای برنامه «عطر اربعین» به مناسبت اربعین حسینی همه‌روزه از شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد.

محمد تربتی طرقبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به اجرای برنامه «عطر اربعین» به مناسبت اربعین حسینی از شبکه قرآن و معارف سیما اظهار داشت: طرح «عطر اربعین» به مناسبت اربعین حسینی از دهم ماه صفر 1440 شروع و همه‌روزه تا روز اربعین حسینی به‌صورت زنده بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد.

این تهیه‌کننده تلویزیون با بیان اینکه طرح «عطر اربعین» کاری از گروه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به مدیر گروهی علیرضا لک است، تصریح کرد: برنامه «عطر اربعین» با اجرای مجری توانمند سید علیرضا قوامی و به کارگردانی امیر پورضرغام کارگردان توانمند تلویزیون و با حضور کارشناسان، مداحان و شاعران شاخص کشور و با قرائت قاریان ممتاز در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این برنامه به‌صورت میدانی و با حضور مردم همه‌روزه در آستان مقدس زید علی بن الحسین(ع) برگزار می‌شود، افزود: در برنامه «عطر اربعین» هرروز قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر به کربلا را از میان شرکت‌کنندگان داریم.

تربتی طرقبه با بیان اینکه در این برنامه تلاش داریم تا ضمن فراهم‌سازی فضای اربعینی و حس و حال اربعینی در گفت‌وگو با مهمانان برنامه، اخبار اربعینی در خلال برنامه منعکس شود، خاطرنشان کرد: کلیپ‌های شاخص و مستندهای مرتبط با اربعین حسینی و اربعین در فضای مجازی از جمله آیتم‌های برنامه «عطر اربعین» از شبکه قرآن و معارف سیما است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه «عطر اربعین» سعی کرده‌ایم آنان که از قافله زائرین اربعین حسینی در کربلا جامانده‌اند، حس و حال اربعین را داشته باشند و آن‌ها که می‌خواهند بروند به آنان اطلاع‌رسانی شود که چه اقداماتی را انجام بدهند، گفت: طرح «عطر اربعین»، یک برنامه اطلاع‌رسانی با ترکیبی از بخش‌های مختلف مرتبط با اربعین حسینی است که همه‌روزه تا روز اربعین حسینی به‌صورت زنده بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد.

این تهیه‌کننده تلویزیون در پایان تصریح کرد: از همکاری‌های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه و آستان مقدس زید علی بن الحسین(ع) که با مساعدت و یاری و استقبال آنان و با موافقت و همراهی مدیریت شبکه قرآن این برنامه در حال پخش است تقدیر و تشکر را داریم و با بازخوردهایی که در خصوص این برنامه شده این برنامه به نحو احسن در حال اجراست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha