پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ سخنانی که مسئولین می گویند در ظاهر خوب است، ولی درعمل چون مدیریت قوی نیست، درهمان حرف می ماند و به عمل نمی آید تا مشکلات مردم رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی،‌ظهر امروز در دیدار رئیس نقشه برداری کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، بابیان اینکه برای رفع  مشکلات کشور، اراده، همت و اخلاص نیازاست، گفتند: معتقدیم خدمت گذاری به نظام و انقلاب نیازمند به همت و اخلاص است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مدیریت کشور، نیاز به قدرت قوی دارد، اظهارداشتند: معتقدیم اگر قدرت نباشد، انسان های عادی از اداره کشور عاجز هستند، اگرالان وضع کشور این گونه است، چون مدیریت قوی نیست، مدیریت ضعیفی وجود دارد، برای همین خدای متعال مدیریت را به انبیاء الهی که انسان های قوی بودند داد.

معظم له بیان داشتند: سخنانی که مسئولین می گویند در ظاهر خوب است، ولی درعمل چون مدیریت قوی نیست، درهمان حرف می ماند و به عمل نمی آید، تا مشکلات مردم رفع شود.

 ایشان به طراحی دشمنان برای از بینبردن  انقلاب و نظام اشاره کردند و گفتند: کار دشمن، نقشه کشی برای از بین بردن انقلاب است؛ ولی باید ما هوشیاری باشیم و گرفتار فتنه های دشمنان نشویم.

313/40 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha