جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ اعضای جامعه روحانیت شیراز پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اداره جامعه، با رأی خود آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به عنوان رئیس و حجت الاسلام والمسلمین طاهری را نیز به عنوان دبیر جامعه روحانیت شیراز انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس،‌ جلسه جامعه روحانیت شیراز با دستور کار انتخاب رئیس و بررسی مرامنامه جامعه برگزار شد.

در این جلسه، اعضای جامعه روحانیت شیراز پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اداره جامعه، با رأی خود  آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به عنوان رئیس  و حجت الاسلام والمسلمین طاهری را نیز به عنوان دبیر جامعه روحانیت شیراز انتخاب کردند.

حجت الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این جلسه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این چهلمین سال پیروزی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: دشمنان نظام به ویژه رسانه های فارسی زبان برای کم رنگ جلوه دادن خدمات چهل ساله انقلاب، تمام ظرفیت های خود را به میدان آورده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی لزوم اجرای برنامه های فاخر و اثرگذار را در این ایام دوچندان می کند.

وی با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری ستاد، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: کارگروه های 29 گانه تعیین شده و بخش عمده اجرای فعالیت ها را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha