شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مولایی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت:۱۳ آبان نمادی از شکست آمریکا در برابر ایران است که از قبل شیطنت‌ها و نقشه های متعددی را برای انقلاب کشیده است و در هر مقطع هم با شکست مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در چهارمین جلسه برنامه ریزی ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهارکرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود:۱۳ آبان نمادی از شکست آمریکا در برابر ایران است که  شیطنت‌ها و نقشه های متعددی را برای انقلاب کشیده است و در  هر مقطع هم با شکست مواجه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمن در ۱۳ آبان به دنبال تشدید این جنگ هاست تا آرامش خاطر مردم را به هم بزند.

 حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه مردم ایران از تهدید هیچ دشمنی هراس ندارند ، افزود: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه تر از سال های قبل حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم ایران شجاعت خود را در صحنه های مختلفی اعم از ۲۲ بهمن نشان داده اند و با حضور خود به دشمن ثابت کردند که نمی تواند وحدت مردم را بر هم بزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت بالای۱۳ ابان امسال نسبت به سال های گذشته، خاطرنشان کرد: ۲۶ کارگروه ذیل ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده که ۱۳ کارگروه تخصصی و ۱۳ کارگروه اجرایی است.

حجت الاسلام ملایی عنوان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود، این مراسم در بیرجند از ساعت 9 صبح از محل میدان ابوذر به سمت میدان قدس برگزار  و  آیت الله رئیسی سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان بیرجند خواهند بود.

 

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha