شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفی نوروزی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: در حال حاضر حاضر ۹ موکب تحت نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه، در سنندج و دیگر شهرستانهای استان در حال خدمات رسانی به زوار اربعین هستند.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و نیز شهادت تعدادی از بسیجیان شهرستان سروآباد به دست عوامل تروریستی، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان هر ساله در ایام اربعین از زائرین حرم امام حسین علیه السلام به بهترین نحو ممکن پذیرایی می نماید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: امسال مانند سالهای گذشته اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در کربلای معلی اقدام به برپایی موکب برای اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات به زوار اربعین کرده است. همچنین تعدادی موکب در سطح استان کردستان در حال ارائه خدمات، اسکان و پذیرایی از زائرین حرم امام حسین(ع) هستند.

حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: در حال حاضر حاضر 9 موکب در سنندج و دیگر شهرستان های استان در حال خدمات رسانی به زوار اربعین هستند.

وی به این موکب ها اشاره کرد و گفت: در شهر سنندج موکب مرحوم امان الله خان ثانی با تولیت حاج محمد صدیقی، موکب مرحوم حاج احمد خضرویه با تولیت حاج احمد صدیقی، موکب مرحومه ماهر خسار معتمد وزیری با تولیت بهروز معتمد وزیری؛ موکب حاج محمدتقی معتمد وزیری با تولیت اردشیر معتمد وزیری؛ موکب مرحوم ابوالقاسم صادق وزیری با تولیت محمدعلی صادق وزیری، موکب مرحوم میرزا رضا وزیر با تولید علیرضا وزیری آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان تاکید کرد: در شهرستان قروه دو موکب وجود دارد که در حال پذیرایی و اسکان و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی می باشند.

وی به این دو موکب در شهرستان قروه اشاره کرد و گفت: موکب مرحوم میرمحمود حسینی و موکب مرحومه حسنی جهان خانم در قروه از زوار اربعین حسینی که از این شهر عبور می کنند خدمات رسانی می نمایند.

حجت الاسلام نوروزی در پایان سخنان خود اظهار داشت: یک موکب به نام مرحوم زین العابدین خان در شهرستان بیجار از زائرین اربعین حسینی در این ایام پذیرایی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha