جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاضی طباطبایی

حوزه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آیین بزرگداشت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ابراز داشت: امسال در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در سی و نهمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب، آیت الله قاضی طباطبایی، مراسمی روز پنج شنبه ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح در جوار مزار آن شهید در مسجد مقبره تبریز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه از سوی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه تمام شهدای گرانقدر، حق عظیمی بر گردن جامعه اسلامی دارند، عنوان کرد: آیت الله قاضی طباطبایی به عنوان یک عالم فقیه و مجاهد و اولین شهید محراب انقلاب اسلامی و یکی از یاران انقلاب و مقلد و پیرو حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی در پیشبرد نهضت اسلامی در آذربایجان داشت.

گفتنی است شهید آیت الله قاضی طباطبایی 10 آبان ماه سال ۱۳۵۸ مقارن با عید سعید قربان، با تیر زهرآگین نفاق و ضدانقلاب به فیض عظمای شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha