جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیاده روی زائران اربعین در مسیر بهشت (۱۱)

حوزه/ حجت الاسلام منصوری گفت: زوار عزیزی که در پیاده روی اربعین حضور دارند، از انجام هر عملی که بوی اختلاف و تفرقه افکنی می دهد، دوری کنند.

حجت الاسلام علی اکبر منصوری از اساتید حوزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به اهمیت زیارت اربعین در بین اهل بیت(ع) و علما، گفت: زیارت اربعین یکی از پنج نشانه فرد مومن است، لذا باید بتوانیم از آن به نحو احسن استفاده کنیم و ساده از کنار آن عبور نکینم.

این استاد حوزه، پیاده روی اربعین را چراغ راهی برای نجات از گمراهی توصیف کرد و  افزود: امروز با وجود آن که در قرن 21 هستیم و شاهد بسیاری از پیشرفت ها می باشیم، باز هم درگیر جهالت مدرن هستیم و این اربعین است که می تواند ما را از آن نجات دهد.

وی ادامه داد: زمانی که حضرت حجت(عج) ظهور می کنند، خود را فرزند امام حسین(ع) معرفی می فرمایند، بنابراین باید اباعبدالله(ع) به تمام جهان شناسانده شوند و بهترین ظرفیت برای این معرفی زیارت و پیاده روی اربعین است.

این استاد حوزه به نقشه های دشمن برای مقابله با این مراسم با شکوه اشاره کرد و افزود: استکبار هنگامی که این جمعیت با عظمت را می بیند نمی تواند ساکت باشد، لذا در تلاش برای ضربه زدن به این مراسم است.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: یک از این کارها ایجاد اختلاف بین ایران و عراق و بدبین کردن ملت این دو کشور نسبت به هم است که با هوشیاری مراجع و علما و بصیرت مردم این نقشه هم نقش بر آب شد.

وی یادآور شد: زوار عزیزی که در پیاده روی اربعین حضور دارند، از انجام هر عملی که بوی اختلاف و تفرقه افکنی می دهد، دوری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha