شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ‌آل هاشم گفت: نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بر اساس این رسالت مهم، تعیین‌ کننده و سرنوشت ‌ساز، باید اسلام ناب مبتنی بر ولایت‌ محوری و فرهنگ جهاد فی‌سبیل‌الله را همانند خونی حیات ‌بخش در رگ‌ های سپاه جاری ساخته و آن را در تفکر، اندیشه و تمامی حوزه‌های کارکردی و عملکردی سپاه و بسیج متجلی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی، ظهر امروز در دیدار معاونان نمایندگی های ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه سپاه، تربیت دینی و انقلابی پاسداران را بر عهده دارد، اظهار داشت: روحانیون فعال در نمایندگی ولی فقیه، هدایت در مسیر ارزش‌ های اسلامی و انقلابی را عهده‌دار هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم فرماندهی کل قوا، فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفظ معنویت در این نهاد مقدس و ارتقای آن است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: معظم له در دیدار مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرمودند: قوام سپاه به روحیه انقلابی و ایمان جوانان آن است، برادران عقیدتی سیاسی که در سپاه مشغول هستند،‌ این کار را باید خیلی مهم بشمارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه سپاه، یک مجموعه صد در صد نظامی و صد در صد مکتبی به معنای صحیح و دقیق کلمه است، گفت: نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بر اساس این رسالت مهم، تعیین‌ کننده و سرنوشت ‌ساز، باید اسلام ناب مبتنی بر ولایت‌ محوری و فرهنگ جهاد فی‌سبیل‌الله را همانند خونی حیات ‌بخش در رگ‌ های سپاه جاری ساخته  و آن را در تفکر، اندیشه و تمامی حوزه‌های کارکردی و عملکردی سپاه و بسیج متجلی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سپاه را نیروی معنوی با روحیه جهادی و انقلابی دانست و افزود: انتظار می رود سپاه با بهره گیری از ظرفیت های حوزه های علمیه و روحانیون عالم و تاثیرگذار، در جهت ارتقای معنویت و بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد فرماندهان و پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان گام بردارد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه سپاه دارای ماهیت دینی، انقلابی، جهادی، ولایی و مردمی است، گفت: اخلاص، پارسایی و تعبد از جمله ویژگی‌ های سپاه است که این نیرو را از تمامی نیروهای مسلح در دنیا متمایز ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha