جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی بر اتحاد بین دو ملت ایران و عراق تاکید کرد و گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نشانه بزرگ اتحاد ملت ایران با ملت عراق است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس به نقل از پایگاه آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی از بیمارستان سیار رضوی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی بازدید کرد.

تولیت آستان قدس رضوی، ضمن بازدید از این بیمارستان و دلجویی از بیماران بر اتحاد بین دو ملت ایران و عراق و وفاق هرچه بیشتر میان ایرانیان و عراقی‌ها تاکید کرد.

وی برپاداشتن و تعظیم شعائر و مناسبات مذهبی را یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تعمیق روابط بین ملت‌های مسلمان دانست و گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی نشانه بزرگ اتحاد ملت ایران با ملت عراق است و در این مسیر باید تا آنجایی که می‌توانیم بهترین امکانات را در اختیار زائران ایرانی و عراقی قرار دهیم که ارائه خدمات درمانی از مهم‌ترین آن‌هاست.

گفتنی‌ است، بیمارستان سیار 60 تخت‌خوابی رضوی واقع در عمود 603 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا برای دومین سال پیاپی با امکاناتی نظیر اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و با بهره‌مندی از حضور بیش از 140 خادمیار و درمانگر اعم از پرستار، کمک‌پرستار، پزشک متخصص و فوق تخصص به‌عنوان بزرگ‌ترین سامانه درمانی این مسیر در حال ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران حسینی است که پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 50 هزار زائر از امکانات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha