پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در خطبه دینی به فضیلت زیارت اربعین و به روایت های وارد شده در این خصوص اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) تشرف زن به زیارت امام حسین (ع) را جایز دانسته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه تشکیل دولت جدید عراق را تبریک گفت و خواستار انتخاب سایر وزیران از میان افراد پاک دست و غیر بعثی شد.

امام جمعه نجف اشرف ضمن اشاره به بحران گرسنگی در یمن، سکوت جامعه بین المللی در قبال این جنایت انسانی علیه میلیون ها یمنی را محکوم کرد و گفت: جامعه بین المللی در قبال قتل یک فرد در استانبول بسیار سر و صدا کردند.

وی قرار دادن سپاه در لیست تروریسم از سوی رژیم آل سعود و بحرین را اقدامی مضحک و تمسخر آمیز خواند و گفت: بحرین ملت خود را سرکوب می کند و آل سعود در رأس تروریسم است.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در خطبه دینی به فضیلت زیارت اربعین و به روایت های وارد شده در این خصوص اشاره کرد و گفت: امام صادق(ع) تشرف زن به زیارت امام حسین(ع) را جایز دانسته است.

وی تصریح کرد: زیارت امام حسین(ع) دارای ابعاد دینی و تمدنی و در بردارنده معانی والا است و در آن علاوه بر عشق، بخشش و جانفشانی، تمامی مفاهیم انسانیت وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha