جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری اجتماع اربعین حسینی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، در شهر چغادک خبر داد.

حجت الاسلام رضا خدری امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، از برگزاری مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم افزود: این مراسم همراه با زیارت عاشورا روز سه شنبه هفته جاری ساعت 10 ظهر در مسجد امام صادق(ع) شهر چغادک برگزار می شود.

وی، اربعین حسینی را حضور یکپارچه مردم در حماسه اربعین را نماد قدرت شیعه برای ایجاد تجمع میلیونی مردم 40 کشور جهان با تنوع مذهبی، نژادی، قومی، سِنی، و جنسیتی عنوان کرد و اظهار داشت: این حماسه همه مردم را تجمیع می کند و قدرت نرم شیعه را به صحنه نمایش می آورد.

امام جمعه چغادک مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: حماسه اربعین حسینی قدرتی است که شکل گرفته و هرکسی که می تواند به این حماسه بپیوندد و به نوعی خود را در این حرکت و زیارت بزرگ سهیم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha