جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جاماندگان اربعین

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه بوشهر جزئیات برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بوشهر را تشریح کرد.

سرهنگ شهابی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، از برگزاری مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: به همت هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر و همکاری سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و به مناسبت اربعین حسینی پیاده روی تحت عنوان جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه اظهار داشت: این برنامه روز سه شنبه از درب بسیج مرکزی تا گلزار شهدای شهرستان بوشهر از ساعت ۱۶ الی نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد این برنامه قرار است در این مسیر سه الی چهار موکب جهت خدمت رسانی به مردم  برقرار باشد که تعدادی از موکب ها توسط حوزه های مقاومت شهرستان برپا شده است.

شهابی اضافه کرد: در مسیر پیاده روی از نواهای مذهبی و مداحان جهت شور مراسم استفاده می شود و در گلزار شهدا نیز توسط هیئت های مذهبی شهرستان نیز برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد:  در انتهای این برنامه نماز مغرب و عشا نیز به امامت حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha