جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران آمریکا را همچنان دشمن درجه یک خود می دانند و با اقتدار در برابر آنها ایستاده اند، گفت: این ملت در برابر تحریم و فشار آمریکا هیچ گاه از گفتمان و فرهنگ استکبار ستیزی دست نخواهند کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان، این روز را یادآور ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر سلطه بیگانگان دانست.

وی با بیان این که جوانان انقلابی ایران اسلامی در سیزدهم آبان ماه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان تودهنی بزرگی به آمریکایی ها زدند، افزود: دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) ثابت کردند که هیچ گاه سلطه بیگانگان را نخواهند پذیرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها همواره به دنبال سلطه و نفوذ در ایران بودند، خاطرنشان کرد: با مطالعه تاریخ پرفرازو نشیب کشورمان در خواهیم یافت که آمریکایی ها همواره در امور داخلی کشور دخالت داشتند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که رژیم سابق در همه امور کشور وابسته به آمریکا بود و از آنها کسب تکلیف می کرد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران پایانی بر چندین دهه دخالت و نفوذ آمریکایی ها در ایران بود.

مسؤول مدرسه علمیه بهشهر با اشاره به این که آمریکایی ها تصور می کنند که با تحریم و فشار می توانند یک ملت را از عقیده و افکار خود دور کنند، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که دوران کدخدایی و سلطه آنها بر ملت ها به پایان رسیده و امروز این ملت ها هستند که برای آینده خود تصمیم می گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران آمریکا را همچنان دشمن درجه یک خود می دانند و با اقتدار در برابر آنها ایستاده اند، گفت: این ملت در برابر تحریم و فشار آمریکا هیچ گاه از گفتمان و فرهنگ استکبار ستیزی دست نخواهند کشید.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکایی ها از مدت ها قبل با بهانه های واهی از یک توافق بین المللی خارج شدند و دوباره تحریم ها را علیه ملت ایران احیاء کردند، افزود: این کشور مستکبر همچنین در یک جنگ روانی تلاش می کند تا بازگشت دور دوم تحریم ها از سیزدهم آبان را بسیار سخت عنوان کند در حالی که این گونه اظهارات برای ملت ایران کهنه و قدیمی شده است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که تهدید و تحریم آمریکا علیه ملت ایران چیز تازه ای نیست، تصریح کرد: این ملت بزرگ چهار دهه است که از سوی آمریکایی ها مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها سخت در اشتباه هستند که ملت ایران از انقلاب خود دست خواهند کشید، خاطرنشان کرد: این ملت با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند و با وحدت و همبستگی ملی از این جنگ روانی آنها عبور خواهند کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha