جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوشاد نوشادی

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور از افزایش دو برابری صدور ویزا در استان بوشهر نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۳۷ هزار و ۵۲۴ نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته از رشد ۱۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

نوشاد نوشادی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، از میلیون ها نفر در مسیر نجف به کربلا را نشان دهنده ارادت عاشقان به اهل بیت(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد و گفت: این خیل عظیم باعث ترس و وحشت دشمنان اسلام گردیده است.

رئیس شورای هیات های مذهبی کشور افزود: در سراسر استان بوشهر تجمعات روز اربعین و جامادگان پیاده روی اربعین حسینی در میادین اصلی شهرها و  گلزار شهدا برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسمات برنامه هایی همچون تعزیه خوانی اربعین، زنجیرزنی و سیه زنی برگزار می شود.

نوشادی بیان داشت: هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی، تکایا و حسینیه ها و بقای متبرکه که در برگزاری مراسم اربعین حسینی مشارکت دارند، حتما توجه ویژه ای به قرائت زیارت اربعین داشته باشند و مصائبی که به اهل بیت پیامبر(ص) در روز واقعه عاشورا گذشت را یادآوری نمایند.

رئیس شورای هیات های مذهبی کشور از افزایش دو برابری صدور ویزا در استان بوشهر نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: 37 هزار و 524 نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند که نسبت به سال گذشته از رشد 120 درصدی برخوردار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha