جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی - سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام احمدپناهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنباله‌رو انقلاب سیدالشهدا (ع) است، گفت:راهپیمایی اربعین حسینی نمایش اقتدار و عزت جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، شامگاه روز دوشنبه در تجمع جاماندگان از قافله پیاده‌روی اربعین، در بیت الزهرا (س) مهدی‌شهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنباله‌رو انقلاب سیدالشهدا (ع) است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به تأسی و پیروی از آرمان‌های والای سیدالشهدا (ع) انقلاب اسلامی را رقم زد تا امروز شاهد باشیم که اسلام بر منطقه حاکم باشد و اهداف قیام امام حسین (ع) بسط و نشر یابد.

 استاد حوزه علمیه سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی را تا ۴۰ سالگی طی کرده است، تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را در ابتدای انقلاب برای جلوگیری از شکل‌گیری نطفه انقلاب و سپس دوران کودکی و نوجوانی و جوانی و امروز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برای دشمنی به کار بست اما راه به‌جایی نبرده است.

وی با بیان اینکه پس از چهل‌سالگی انقلاب، هیچ دسیسه و توطئه‌ای نمی‌تواند جلوی رشد انقلاب را بگیرد مگر اینکه انقلابیون از هدف خود بازگرد‌ند که چنین چیزی اصلاً ممکن نیست و انقلابیون دست از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب برنمی‌دارند، افزود: انقلاب اسلامی در رشد است و نوک قله قدرت پوشالی دنیا که آمریکاست به قدرت انقلاب اسلامی اعتراف می‌کند که ایران می‌تواند ظرف ۱۲ دقیقه خاورمیانه را تصرف کند؛ این‌ها بخشی از اقتدارات و مقام و منزلت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدپناهی با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز کشور نیز برنامه‌ای از سوی دشمنان برای خسته کردن انقلابیون از اهداف انقلاب است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به‌راحتی و آسانی از این مرحله سخت و فراز و نشیب تاریخ عبور می‌کند.

وی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی، افزود: راهپیمایی اربعین حسینی نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی و اسلام، شهدا و امام و ارزش‌های اسلامی است و راهپیمایی اربعین می‌تواند زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha