پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اربعین حسینی

حوزه/فعال حوزه رسانه و مطبوعات با اشاره به سانسور و بایکوت خبری اربعین در رسانه‌های بین‌المللی به جهت وحشت صهیونیسم و استکبار جهانی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی انسان‌سازی برای حکومت مهدوی است.

حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به رویداد عظیم فرهنگی اجتماع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به مناسبت اربعین حسینی در کربلای معلی، با بیان اینکه دشمنان از ترسشان حاضر نمی‌شوند خبر اجتماع بزرگ اربعین حسینی را منتشر کنند و آن را سانسور می‌کنند، اظهار داشت: رسانه‌های بین‌المللی کوچک‌ترین حوادث و اتفاق را در دورافتاده‌ترین منطقه‌ها پوشش می‌دهند اما پیاده‌روی عالم‌گیر و عظیم اربعین حسینی (ع) را نادیده می‌گیرند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه هم‌زمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعین حسینی، بسیاری از رسانه‌های غربی و یا بین‌المللی فارسی‌زبان، از بازتاب و پوشش دادن این اجتماع بزرگ سر باز می‌زنند و یا با مشغول کردن خود به مسائل حاشیه‌ای در منطقه، سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن این مراسم دارند، تصریح کرد: رسانه‌های غربی و مدعی دموکراسی اگر چند نفر تجمعی در گوشه‌ای از دنیا انجام دهند چندین بار از رسانه‌هایشان منعکس می‌شود اما در برابر عظمت اسلام و تشیع سیاست سانسور و بایکوت خبری را پیش می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این رسانه‌ها به‌رغم ادعای بی‌طرفی در مورد موضوعات مختلف تلاش کردند تا هر چه می‌توانند به مسائل حاشیه‌ای و انتقادی از کشور پرداخته و از پرداختن به این موضوع سر باز می‌زنند، افزود: اجتماع بزرگ اربعین حسینی هرسال به نسبت سال گذشته آن باشکوه‌تر برگزار می‌شود و باوجود بسیاری از مشکلاتی که هست اما مردم عاشقانه سختی‌ها را تحمل می‌کنند و پا در این عرصه می‌گذارند.

حجت‌الاسلام نیکویی با بیان اینکه اجتماع بزرگ اربعین حسینی قیامی را در جهان به راه انداخت که قطعاً پدید آورده تحولاتی بسیار بزرگ در عالم خواهد بود، خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی انسان‌سازی برای حکومت مهدوی و ظهور امام زمان(عج) است.

این فعال حوزه رسانه و مطبوعات گفت: سانسور و بایکوت خبری اجتماع بزرگ اربعین حسینی در رسانه‌های بین‌المللی به جهت وحشت صهیونیسم و استکبار جهانی از عظمت و اقتدار و جایگاه اسلام در این اجتماع، برنامه هرساله رسانه‌های غربی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha