سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضا پرندیان

​حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان گفت: در سالهای اخیر حضور میلیونی مسلمانان و حتی غیرمسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی توانسته است که بسیاری از معادلات دشمنان در منطقه را به صورت کلی برهم بزند، پس باید گفت، که پیاده روی اربعین حسینی رزمایش جهان اسلام در برابر جبهه نفاق است.

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام رضا پرندیان، صبح امروز در حاشیه مراسم عزاداری اربعین حسینی در سنندج اظهار داشت: حضور بیش از 15 میلیون عاشق و دلداده امام حسین (ع) در کربلای معلی نشان از عشق  و محبت به رسول خدا و اهل بیت علیهم السلام دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان گفت: این اجتماع بسیار عظیم انسانی که تاکنون در تاریخ بشریت بی نظیر بوده است، انسجام و برادری را برای دنیای اسلام به ارمغان می آورد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه بسیاری از معاونین حوزوی، روحانیون و طلاب استان کردستان در پیاده روی اربعین حسینی امسال شرکت کرده اند، اظهار داشت: خداوند امسال بسیاری را لایق دیدار روی یار دید و زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام را نصیب آنان کرد.

حجت الاسلام پرندیان با اشاره به اینکه اجر و پاداش خدمت خادمان در موکب ها و ایستگاه های صلواتی به زوار حسینی کمتر از حضور در پیاده روی و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) نیست، گفت: در اربعین امسال بعضی سعادت رفتن به این سفر معنوی را داشتند و برخی نیز به خواست خدا به عنوان خادم پذیرای زوار اربعین حسینی در شهرستان بودند که بی شک کار این عزیزان در پذیرایی از زائرین حسینی اجری بسیار در پیشگاه خداوند دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه جمعیت میلیونی اربعین امسال در کربلا موجب وهم و وحشت دشمنان خواهد شد، اظهار داشت: حضور این خیل عظیم از جمعیت مسلمانان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام به صورت یکجا در کربلا، پدیده ای بی نظیر در تاریخ اسلام است و همین جمعیت خود رزمایش جهان اسلام در برابر یاوه گویان و مستکبران و دشمنان وحدت در جهان اسلام است.

این استاد حوزوی تاکید کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر حضور میلیونی مسلمانان و حتی غیرمسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی توانسته است که بسیاری از معادلات دشمنان در منطقه را به صورت کلی برهم بزند، پس باید گفت، که پیاده روی اربعین حسینی رزمایش جهان اسلام در برابر جبهه نفاق است.

حجت الاسلام پرندیان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جریان های منحط و ضددینی  بسیاری در مسیر زوار اربعین حسینی برای به انحراف کشاندن آنان وجود دارند، گفت: از زائرین محترم حسینی درخواست داریم که در مسیر حرکت خود مواظب تحرکات مذبوحانه دشمنان اسلام و تفرقه افکنان باشند، زیرا حضور آنان در بین زوار از پیش تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha