شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه لارستان گفت: طلاب و روحانیون باید در ایام اربعین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تبیین و بازگو کنند تا مردم با خباثت‌های دشمنان بیشتر آگاه شوند.

حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، اربعین حسینی را ماحصل عاشورا دانست و اظهار داشت: اگر خدمات حضرت زینب (س) نبود عاشورا بی اثر می‌ماند.

مدیر مدرسه علمیه لارستان به وظایف طلاب در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: وظیفه طلاب و روحانیون در اربعین حسینی به‌ویژه در ایامی که نزدیک است به حرکت احمقانه آمریکا که به گفته خود درصدد اعمال تحریم است، باید تبلیغات روشنگری داشته باشند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون باید در ایام اربعین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تبیین و بازگو کنند تا مردم با خباثت‌های دشمنان بیشتر آگاه شوند.

حجت‌الاسلام موسوی، اربعین حسینی را تبلیغی برای دین اسلام دانست و ابراز کرد: با توجه به اینکه افراد بسیاری از جای‌جای دنیا از هر دین و مذهبی در این مراسم پیاده‌روی شرکت می‌کنند، بنابراین فرصت مناسبی برای تبلیغ دین اسلام است.

وی تأکید کرد: در پیاده‌روی اربعین حسینی غیرمسلمانان هم شرکت می‌کنند و بسیاری از آن‌ها در این مسیر خدمت می‌کنند، مسئله اربعین و اتحادی که در آن به نمایش گذاشته می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه لارستان بیان کرد: افراد بسیاری نیز به خاطر اهمیت مراسم اربعین خود را به این همایش میلیونی می‌رسانند زیرا متوجه شدند این جریان بسیار زنده و فراگیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha