جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن کریم در سنندج

حوزه/ فراخوان مرحله نیمه نهائی ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن كريم «ويژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور» در کردستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مرحله نیمه نهائی ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن كريم «ويژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور» در استان کردستان اعلام شد.

«ترویج و تعميق فرهنگ و معارف قرآنی همراه با ترويج و صيانت از مشتركات و هويت ديني»، «ايجاد همگرایی»، «تالیف قلوب و وحدت عملی بین افراد جامعه مخاطب با بهره برداری از برکات قرآن کریم بعنوان عالی ترین برنامه مشترک دینی»، «پرورش و شكوفايي استعدادهاي قرآني جامعه مخاطب» از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

«تقویت روحيه اعتقادی و معنوي با بهره مندی از آموزه های دینی و اخلاقی برگرفته از مفاهیم قرآن کریم»، «استفاده بهینه از بركات معنوي اين عطيه الهي در مسیر تربيت ديني و تحكيم بنيان هاي فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی از طریق ترویج سبک زندگی قرآنی» و «ایجاد بستر مناسب جهت ارتقاء رتبه های قرآنی و تجلیل از حافظان، قاريان و چهره های قرآنی برتر مسابقات» از دیگر اهداف برگزاری ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن كريم «ويژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور» اعلام شده است.

براساس این گزارش روحانیون شامل، ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مدرسین مدارس علوم دینی، طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت (برادران)، طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت، مدرسین و فارغ ‏التحصیلان مدارس علوم دینی (خواهران) از گروه های اول تا سوم شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن كريم «ويژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور» سیزدهم آذر ماه امسال است و متقاضیان می توانند برای ثبت نام و اطلاع از دستور العمل برگزاری مسابقات به مراکز بزرگ اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha