شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوی مسیحی ایرلندی

حوزه/ "تارا اوکراید" از مسیحیان ایرلند با حضور در مراسم زیارت اربعین گفت: هدفش از آمدن به زیارت حرم امام حسین (ع)، دیدن آبی است که امام حسین(ع) نتوانست به آن دست یابد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "تارا اوکراید" از مسیحیان ایرلند با حضور در مراسم زیارت اربعین گفت: هدفش از آمدن به زیارت حرم امام حسین (ع)، دیدن آبی است که امام حسین(ع) نتوانست به آن دست یابد.

وی افزود: زمانی که تصمیم گرفتم به کربلا بیایم، همسرم مرا دیوانه خطاب کرد، امّا من کاملاً عظمت امام حسین (ع) را درک کرده بودم.

"اوکراید" تصریح کرد: زمانی که طی سال های طولانی در خصوص واقعه کربلا مطالعه می کردم، احساس کردم که یک چیزی به من می گوید که من به کربلا می آیم با این حال که من شیعه نبودم.

وی اشاره کرد: مسئله ای که به آن ایمان دارم این است که مسلمانان به خداوند نزدیک تر و قرآن بهترین راه برای رسیدن به خداوند است.

مسیحی ایرلندی گفت: دلیل دیگر آمدنم به کربلا، آشنایی با دلایل حمله دولت وقت به کربلا در سال 1991 میلادی بود، لذا از طریق این زیارت تلاش می کنم که به مردم بقبولانم که مسلمانان صاحب رسالت درستی هستند و گمان نمی کنم کسی این را بداند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha