پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

​حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: امسال هم باید روحانیون و طلاب نقش خود را در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان ماه نشان دهند و به عنوان طلایه داران انقلاب در این روز، حضوری فعال و به یاد ماندنی داشته باشند.

حجت الاسلام سجاد کاوه در حاشیه نشست بصیرتی طلاب مدرسه سفیران هدایت سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از خصیصه های اصلی انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن آن است، یعنی اینکه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از دل جامعه برخاسته اند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: اما در مقابل در دوران رژیم ستم شاهی، مسئولان از طبقه ای خاص و ویژه بودند و هیچ آشنایی با مردم و مشکلات جامعه نداشتند و همین عامل باعث جدایی بیشتر ملت و حکومت می گردید.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است، افزود: این انقلاب به این آسانی ها به دست نیامده است و همچنین به این آسانی به این مرحله از تاریخ خود نرسیده است، یعنی برای تکوین این نظام هزاران جوان و شیرمرد و شیرزن جان خود را فدا کرده اند، لذا همه در قبال این نظام مسئولیم و باید حافظ پاسداشت خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام کاوه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در 70 میلادی و سرنگونی شاه مخلوع توسط مردم یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ سیاسی جهان محسوب می شد، زیرا در آن زمان قدرت نظامی و نیز حمایت های کشورهای استکباری از رژیم شاهنشاهی بسیار زیاد بود و کمتر کسی باور داشت که این نظام که خود را ژاندارم منطقه می دانست، به دست مردم سرنگون شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج در ادامه خود به حضور تاریخی مردم در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: دیروز هم امت اسلام در اربعین امسال حماسه ای ماندگار در تاریخ آفریدند، حماسه ای که تاثیرات سیاسی و فرهنگی آن تا سالها در جهان ماندگار و موثر خواهد ماند.

این استاد حوزوی با اشاره به نزدیک بودن یوم الله 13 آبان ماه گفت: امسال شاهد تقارن راهپیمایی اربعین حسینی و یوم الله 13 آبان ماه هستیم. سیزده آبان ماه 58 به فرموده امام راحل انقلاب دوم ملت ایران بود.

حجت الاسلام کاوه اظهار داشت: امسال هم باید به مانند سالهای گذشته و حتی با شکوه تر از آن در مراسم سیزده آبان ماه حضوری فعال و چشمگیر داشته باشیم، زیرا بسیاری از فرصت طلبان خارجی و داخلی منتظر اتفاقاتی در این روز بزرگ هستند.

وی در ادامه سخنان خود به تبلیغات رسانه های معاند برای جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: رسانه های بیگانه، فضای مجازی، کانالهای تلگرامی و... همگی ماههاست که برنامه ریزی های خود را برای دلسرد کردن مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه شروع کرده اند و امیدهای واهی بسیاری برای این روز در سر خود می پرورانند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج در پایان سخنان خود گفت: امسال هم باید روحانیون و طلاب نقش خود را در راهپیمایی بزرگ 13 آبان ماه نشان دهند و به عنوان طلایه داران انقلاب در این روز، حضوری فعال و به یاد ماندنی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha