جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در مدیریت هوشمندانه بحران‌ها، گفت: اقدامات و خدمات خالصانه و ایثارگرانه مجموعه پلیس خراسان رضوی، ارتقای احساس امنیت شهروندان و زائران و مجاوران بارگاه آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا اظهار داشت: امیدواریم خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی، مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد. باید از هوشمندی پلیس در مدیریت بحران‌ها تشکر و سپاس داشته باشیم.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی به‌ویژه مرزبانی غیور ناجا در مرزها و نیز ارائه خدمات شایسته و بی‌شائبه به زائران اربعین حسینی (ع) در مرزهای سه‌گانه، گفت: پیشنهاد می‌دهیم تا ستاد اربعین به قرارگاه اربعین تغییر پیدا کند زیرا معتقدیم پلیس باید فرمانده این قرارگاه و میدان باشد.

وی به حساسیت‌های ویژه استان خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته پلیس با مجموعه اقدامات عملیاتی، انتظامی، فرهنگی و اجتماعی در مشهد و نیز استان خراسان رضوی خوش درخشید که نتیجه این اقدامات و خدمات خالصانه و ایثارگرانه، ارتقای احساس امنیت شهروندان، زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) بوده است.

امام‌جمعه مشهد مقدس با تشکر از سردار اشتری گفت: امیدواریم برکات اقدامات خوب و فرماندهی شایسته جنابعالی در خدمت‌رسانی مقتدرانه و عزتمندانه به زائران اربعین به روح مطهر پدر بزرگوارتان که در نوکری آقا امام حسین (ع) اخلاص داشتند، برسد.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مطلوب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشهد، گفت: خوشبختانه دانشگاه‌های مشهد ازلحاظ اجتماعی و فرهنگی در وضعیت خوبی قرار دارد.

فرمانده ناجا: تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده است

سردار اشتری در ابتدای این دیدار، گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه خدماتی، عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی برای زائران اربعین ارائه و بیان کرد: حضور پرشور دل‌باختگان حسینی (ع) در کنگره عظیم اربعین سبب شد تا این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود و خوشبختانه تا به امروز، هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: یکسری ناهماهنگی در موضوع ارز و مسائل گمرکی داشتیم که خوشبختانه با پیگیری سریع ناجا و تلاش همکاران ما به‌خوبی مدیریت شد.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت‌های امام‌جمعه مشهد از نیروی انتظامی، گفت: این حمایت‌ها، برای کارکنان ناجا که عزم خدمت به مردم، انجام تکالیف و مأموریت‌های مختلف و متنوع را دارند، سبب دلگرمی و انگیزه است.

در این دیدار  که سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان ارشد ناجا نیز حضور داشتند؛ فرمانده نیروی انتظامی، سردار افراسیابی را به‌عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha