جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرک نشینان صهیونیستی به فلسطینیان در نزدیکی مسجد ابراهیمی حمله کردند

حوزه/ اوباش صهیونیستی به فروشندگان و ساکنان فلسطینی در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری حمله کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pnn؛ شهرک نشینان صهیونیستی به فلسطینیان در نزدیکی مسجد ابراهیمی در  شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری حمله کردند.

امروز چهارشنبه، گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی در خارج از مسجد ابراهیمی تجمع یافته و به شهروندان فلسطینی حمله ور شدند. آن ها ضمن اهانت به فلسطینیان، به گفته شدن اذان با بلندگو در مسجد ابراهیمی اعتراض کرده و مردم را تهدید کردند.

یعقوب ابوجهاد یک شهروند فلسطینی در این باره گفته که شهرک نشینان یهودی وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و برای چندین ساعت زندانی کرده اند. یکی از آن ها نیز تهدید کرده که دیر یا زود او را خواهند کشت. این مرد فلسطینی به صورت غیرقانونی ساعت ها در مغازه ای در نزدیکی مسجد زندانی شده است.

ابوجهاد افزود که شهرک شنیان یهودی همچنین ساکنانی را که در منطقه زندگی می کرده اند مورد آزار قرار داده و اقدام  به گذاشتن آهنگ ها و موسیقی های آزاردهنده کرده اند. زمانی هم که وی از این وضعیت به نگهبانان شکایت می کند مورد اهانت کلامی قرار گرفته و یک دسته اوباش صهیونیستی به او حمله ور می شوند.

عبدالرئوف محتسب، یک فروشنده سرامیک و آثار هنری و از ساکنان در نزدیکی مسجد ابراهیمی نیز گفته که صهیونیست ها به داخل مغازه وی یورش برده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha