پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین دلایل بروز مشکلات و بحران های بسیاری در کشورهای اسلامی بی توجهی به معارف اهل بیت(ع) بوده است، گفت: آنچه که امروز امت اسلامی برای برون رفت از مشکلات فعلی به آن نیاز دارد حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشست فعالان فرهنگی و تبلیغی استان در بابل با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی به خلق حماسه ای دیگر از سوی امت اسلامی در اربعین اشاره کرد و گفت: علیرغم همه سختی های موجود، اما شاهد حرکت ماندگار دیگری از سوی عشقان حسینی بودیم.

وی با بیان این که این چنین دشمنان امت اسلامی فکر می کردند با توجه به شرایط موجود حضور کمرنگی را در مراسم اربعین حسینی شاهد خواهند بود، افزود: اما خلق چنین حماسه ماندگاری مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان اسلام در برابر حماسه آفرینی امت اسلامی زبان به دهان گرفته اند و سکوت کرده اند، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی با هیچ زبانی قابل توصیف نیست.

حجت الاسلام شکریان همچنین با بیان این که این مردم با عشق و علاقه به سفر معنوی اربعین حسینی عظیمت کردند، تصریح کرد: تحمل سختی های مسیر راه تنها با عشق به امام حسین(ع) امکان پذیر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که انتظار از مسؤولان در فراهم کردن امکانات و تسهیلات ویژه برای زائران حسینی بیشتر بود، افزود: متأسفانه علیرغم تأکیدات بسیار در این خصوص شاهد برخی ناهماهنگی ها در مسیر حرکت زائران حسینی بودیم که موجب زحمت برای آنها شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان از گسترش فرهنگ حسینی در جهان هراسان هستند و تلاش می کنند تا نام امام حسین(ع) جهانی نشود، تصریح کرد: امام به برکت اهل بیت(ع) امروز نام و گفتمان حسینی در اقصی نقاط جهان مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که اهل بیت(ع) به ملت ایران عظمتی خاص بخشیده اند، افزود: امروز ملت بزرگ ایران در سایه توجهات اهل بیت(ع) در برابر همه دشمنان اسلام ایستاده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که رمز پیروزی ها و موفقیت های ملت ایران حرکت در مسیر اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: دوری از معارف اهل بیت(ع) جامعه را در مسیر نابودی و انحراف قرار می دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که یکی از مهم ترین دلایل بروز مشکلات و بحران های بسیاری در کشورهای اسلامی بی توجهی به معارف اهل بیت(ع) بوده است، تصریح کرد: آنچه که امروز امت اسلامی برای برون رفت از مشکلات فعلی به آن نیاز دارد حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha