شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاندار

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری خطاب به استاندار اصفهان گفت: مهمترین پاداش، رضایت خداوند و پاداش آخرت است که ان شاءالله نصیب همه ی خدمتگزاران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان به نقل از استانداری اصفهان، حضرت آیت الله مظاهری، در دیدار محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، ضمن تقدیر از تلاش های استاندار اصفهان، خطاب به مهرعلیزاده، عنوان کردند: حقیقت شما، فعالیت شما و درایت شما اجازه نداد مشکلی در تامین آب شرب مردم اصفهان در تابستان سخت گذشته به وجود آید و امیدوارم اصفهانی ها قدردان این تلاش ها باشند .

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزودند: مهمترین پاداش، رضایت خداوند و پاداش آخرت است که ان شاءالله نصیب همه ی خدمتگزاران خواهد شد.

در ابتدای این دیدار محسن مهرعلیزاده، ضمن تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص حل مشکل آب، اظهارکرد: با لطف خداوند متعال و بکارگیری تدابیر لازم با کمترین حاشیه و بدون اینکه نقشه های دشمنان مبنی بر ایجاد درگیری و تنش عملی گردد، مشکل آب شرب در تابستان گذشته برطرف گردید .

وی با تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص آبیاری باغات غرب اصفهان و طرح های هفتگانه احیای حوضه ی آبریز زاینده رود، بر ضرورت جاری شدن آب در زاینده رود برای حفظ بناهای تاریخی؛ روحیه و نشاط مردم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و رونق گردشگری تاکید کرد.

استانداراصفهان با بیان اینکه در طرح های تدوین شده بهترین روش ها برای آبیاری باغات غرب اصفهان و کشاورزی شرق در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد: طرح هفتگانه احیای زاینده رود به عنوان یک یادگاری از اینجانب برای مردم اصفهان و مورد مطالبه ی مردم از مسئولین آینده خواهد بود و اگر اجرایی نگردد آینده اصفهان به مخاطره خواهد افتاد.

مهرعلیزاده مهمترین شاخصه طرح های هفتگانه را بی نیازی به اعتبارات دولتی برشمرد و افزود: تمامی منابع از داخل استان و با مشارکت صنایع بزرگ تامین خواهدشد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha