شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار جلالی  پدافند

حوزه/ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به موفقیت کشور در برخورد با تحریم های نیمه اول سال،بیان کرد: با لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری نیمه دوم سال را هم سپری می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،سردار غلامرضا جلالی صبح امروز در دیدار با آیت الله العظمی  مکارم شیرازی که در مدرسه امام سجاد(ع) قم برگزار شد، با اشاره به تاریخچه فعالیت این سازمان گفت:سازمان پدافند غیرعامل کشور سال  82  به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد.

وی افزود: وظیفه این نهاد مقابله با تهدیدات دشمن و ملاحظات و الزامات برای استحکام زیرساخت‌های کشور است؛ مقام معظم رهبری بر اهمیت سازمان پدافند غیرعامل تاکید دارند ، اگر مسئولین و دولت به پدافند توجهی نکنند امکان تهدید دشمن علیه کشور وجود دارد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تلاش دشمن در جهت ضربه زدن به منافع ملی ایران گفت: دشمن قصد دارد با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی بر ذهن مردم اثر بگذارد و آن‌ها را علیه جمهوری اسلامی تحریک کرده وعلیه کشور بشوراند.
سردار جلالی با اشاره به این مطلب که آمریکا تلاش می کند روز 13 آبان که روز مقابله با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی است تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند بیان کرد: دشمن از ابتدای سال تحریم‌ها را مدنظر قرار داده بود و تصور می‌کند با فراخوان می‌تواند به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآورشد: آمریکا مدعی شد که با تحریم‌های شدید تابستان داغ ایجاد می کند اما به لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری توانستیم فشارها را کنترل کنیم.
وی با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه کشورمان گفت: در 4 ماه گذشته آمریکا و ضد انقلاب مدعی بودند  تکلیف انقلاب اسلامی را مشخص می‌کنند؛ اما اتفاقی نیفتاد، کمبودها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت باید برای رفع نیازهای مردم اهتمام ویژه ای داشته باشد اما مردم همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی علاقه مند و پایبند هستند.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل یادآورشد: دشمن با تغییر موضع مدعی شده است که برای پاییز برنامه دارد و قصد دارد تحریم‌های جدیدی علیه ایران اسلامی اعمال کند، نیمه اول سال به خوبی با توطئه‌های دشمن مقابله کردیم وتلاش می‌کنیم با لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری نیمه دوم سال را هم عبور کنیم.
سردار جلالی دلار را قوی ترین سلاح آمریکا دانست و گفت: با اینکه این سلاح در دست آمریکا است، ولی آن هم شکننده است و بیش از این نمی‌تواند علیه کشورمان فشار وارد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha