سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی به منظور تقویت، تعمیق، گسترش باورهای دینی و نیز پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مسئله اعتیاد، طلاق و فرق انحرافی اقدام به اعزام بیش از ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کشور نموده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دفتر تبلیغات اسلامی به منظور تقویت، تعمیق، گسترش باور های دینی و نیز پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مسئله اعتیاد، طلاق و فرق انحرافی اقدام به اعزام بیش از ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کشور نموده است .

بر اساس این گزارش: این اعزام در قالب مبلغان و گروه های تخصصی، گروه های جهادی و گروه ها و مبلغان عمومی به سراسر کشور از جمله استان های کرمانشاه، خوزستان، البرز، تهران و قم انجام گرفته است.

مبلغان اعزامی با حضور در مساجد، حسینیه ها، مدارس، پارک ها و سایر اماکن عمومی ضمن برگزاری برنامه های ویژه دهه آخر صفر و بیان معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام و برگزاری جلسات مشاوره در عرصه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی مباحث مرتبط با مهارت های زندگی و خانواده و سبک زندگی اسلامی را  ارائه می نمایند.
اعزام دهه آخر صفر به مدت ده روز از  ۸ لغایت ۱۷ آبان بوده و ثبت نام مبلغان اعزامی طی مدت ۷ روز از اول لغایت ۷ آبان انجام گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha