پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: جنگ‌های نرم بسیار خطرناک‌تر از جنگ‌های سخت است زیرا در فرهنگ جامعه تأثیر می گذارد و آن را به انحراف می کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در دیدار با طلاب حوزه های علمیه سربیشه اظهار کرد: اربعین حسینی پس از 14 قرن امروز به عنوان چرخه عدالت طلب قرن 21 معرفی می شود.

وی افزود: چه آنانی که در اربعین حسینی شرکت کردند و چه آنانی که از این قافله جا مانده اند با مردم مظلوم نیجریه که بیشترین هزینه را در مراسم اربعین حسینی دادند، همدردی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال امساال مراسم اربعین حسینی حتی در کشورهای اروپایی و آمریکا نیز نفوذ کرده بود و مردم به یاد سید و سالار شهیدان مسیرهایی را برای عزاداری طی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه علی رغم تمامی اذیت ها، مردم نیجریه پای حق ایستاده اند، تصریح کرد: با این وجود اما نفوذ سعودی ها که شمرهای زمان هستند، مردم بی پناه نیجریه را که در راهپیمایی اربعین شرکت کرده بودند، به گلوله بستند و تعدادی را نیز به شهادت رساندند.

وی در ادامه با بیان اینکه پیام اصلی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، مقابله با ستمگران است، ابراز داشت: امروز در صف بین الملل، مستکبرین با خراب کردن، قتل و غارت کشورها دست به هر جنایتی که می خواهند، می زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن اشاره به اینکه 13 آبان با سابقه ای که دارد روز فریاد علیه استکبار جهانی است، گفت: امروز آموزش و پروش و دانشگاه‌ها بیدار شده اند و بصیرت کافی را کسب کرده اند و دوست را از دشمن تشخیص می دهند و این امید به این نسل را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به طلاب گفت: کلیله و دمنه کتابی است برای جوانان که به خوبی سیاست های فرهنگی و اجتماعی را در خودش بیان کرده لذا می طلبد تا به آن توجه شود.

وی عنوان کرد: جنگ‌های نرم بسیار خطرناک‌تر از جنگ‌های سخت است زیرا در فرهنگ جامعه تأثیر می گذارد و آن را به انحراف می کشاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: دشمن با جنگ روانی به صورت مداوم می گوید که تمامی گزینه ها بر روی میز قرار دارد، لذا باید حواستان جمع باشد تا گرفتار تبلیغات سوء دشمنان نشوید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: نسل امروز باید در هر زمینه ای آگاه و هشیار باشند تا نگذارند دشمن با بزرگ نشان دادن مشکلات، آنان را فریب داده و غرق در افکار غربی کند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha