جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یک خیّر مسلمان به یاد پدرش، مرکز درمانی سرطان راه اندازی کرد

حوزه/ یک فرد خیّر مسلمان در انتاریوی کانادا، با اهدای کمک مالی قابل توجه به بیمارستانی، طی مراسمی با حضور صدها نفر اقدام به احداث یک مرکز درمانی سرطان کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک فرد خیّر مسلمان برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پدر مرحومش اقدام به اهدای کمک مالی قابل توجه به بیمارستانی در شهر مارکام در انتاریوی کانادا کرد.

صدها نفر روز گذشته در بیمارستان مارکام استوفویل گردهم جمع شدند تا کمک مالی شکیر رحمت الله رئیس و بنیانگذار شرکت توسعه فلاتو در کانادا به بیمارستان و افتتاح یک مرکز درمانی سرطان به نام وی را جشن بگیرند. بیمارستان به خاطر اهدای کمک مالی مرکز درمانی را به نام شکیر رحمت الله نامگذاری کرده است.

رحمت الله دراین باره گفت: بیمارستان برای هر اجتماعی ضروری است و در زمان بحران های پزشکی هیچ چیز ضروری تر از پزشکان مناسب، ابزار و تجهیزات کافی در مرکز درمانی نیست.

وی افزود: هر کس که به جامعه خود اهمیت می دهد باید مراقب بیمارستان ها باشد، زیرا هر کدام از ما ممکن است روزی به آن احتیاج داشته باشیم.

کارکنان بیمارستان، پزشکان، جراحان و بیمارانان در مراسم افتتاحیه مرکز درمان سرطان شرکت کردند. گفته می شود این فرد خیّر مسلمان، کمک مالی برای تاسیس مرکز را به یاد پدرش که در اثر سرطان جان خود را از دست داده افتتاح کرده است. وی چندی پس از ورود به کانادا جان سپرده است.

رحمت الله در این باره گفت: پدرم ناگهان بیمار شد و ما او را به سرعت به بیمارستان رساندیم و متوجه شدند که او سرطان دارد. در عرض 30 روز پدرم دار فانی را وداع گفت و از آن زمان من همیشه احساس کرده ام که باید راهی برای درمان سرطان پیدا کنم.

فرانک اسکراپیتی شهردار شهر مارکام که در این مراسم حضور داشت گفت: امروز ما میراث او و خانواده شما و مهربانی فوق العاده  ای را که به بیمارستان نشان داده اید جشن می گیریم. هر چه باشد بهترین داروها بدون مهربانی کار به جایی نمی برند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha