جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون مطهر هزاران شهید است، لذا احزاب و گروه های سیاسی باید در کنار مردم یوم الله ۱۳ آبان را جشن بگیرند و اجازه ندهند فرصت طلبان و دشمان ملت و نظام به خواسته خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، صبح امروز در نشست فعالان سیاسی و فرهنگی شهر سنندج که مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان برگزار شد، گفت: یکی از حوادث و رویدادهای بسیار تاثیرگذار در تاریخ و سرنوشت انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه 13 آبان ماه به فرموده امام راحل انقلاب دوم ملت ایران است، گفت: نزدیک به 40 سال است که دشمنان انقلاب اسلامی برای کم رنگ کردن 13 آبان از تاریخ این انقلاب، دست به هر کاری زده و تاکنون هزینه های بسیاری در این راه صرف کرده اند، ولی هرگز به نیات پلید خود نرسیده اند.

وی با اشاره به اینکه یوم الله 13 آبان و راهپیمایی امسال تاثیرات سیاسی خود را بر منطقه و جهان خواهد گذاشت، گفت: امام خامنه ای درباره اهمیت راهپیمایی سراسری 13 آبان می فرمایند:« اوّلین مضمون سیزده آبان عبارت است از رویارویی رژیم آمریکا با نهضت اسلامی و بیداری اسلامی».

دریایی با اشاره به اینکه این روزها تمام رسانه های معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال کم رنگ کردن راهپیمایی سیزده آبان و حتی تحریم آن هستند، بیان داشت: هر حرکت مردمی و خودجوش در ایران، ضربه ای مهلک به بدخواهان ودشمنان خارجی و داخلی است، لذا حضور مردم در سیزده آبان دست رد بر سینه براندازان نظام مقدس است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: امسال همه وظیفه داریم که مسئولیت انقلابی و شرعی خود را با حضور در راهپیمایی 13 آبان ثابت کنیم و تجدید بیعتی دوباره با انقلاب و امام خامنه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ترفندهای دشمنان برای ایجاد یاس در مردم و کاستن حضور آنها در چنین مراسم هایی بسیار پیچیده شده است، تاکید کرد: خوشبختانه مردم ایران، ملتی با بصیرت و دشمن شناس هستند و به خوبی می دانند که دلسوزی های دشمنان برای آنان، اشک تمساح است و مستکبرین و بیگانگان تنها چشمشان به منابع و ذخایر این انقلاب است.

دریایی با اشاره به اینکه یوم الله سیزده آبان متعلق به همه ملت ایران است، گفت: 13 آبان، متعلق به همه ملت، گروه ها و احزاب کشور است و کسی نمی تواند این برهه تاریخی از تاریخ انقلاب اسلامی را به سود خود مصادره کند، لذا همه باید اختلافات داخلی را کنار بگذارند و 13 آبان باشکوهی را رقم بزنند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان ادامه داد: ایجاد دوستگی و تفرقه بین ملت ایران خواسته و میل باطنی دشمنان است، لذا همه باید در برابر توطئه های دشمن بیدار باشیم و اجازه ندهیم که جریان های معاند و مخالف نظام فرصت میدان داری را پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه مصالح و منافع ملی بر همه چیز اولویت دارد، گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون مطهر هزاران شهید است، لذا احزاب و گروه های سیاسی باید در کنار مردم یوم الله 13 آبان را جشن بگیرند و اجازه ندهند فرصت طلبان و دشمان ملت و نظام به خواسته خود برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha