چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام رضا پرندیان

​حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه نقش روحانیون و طلاب نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، گفت: طلاب امروز نسبت به گذشته از وظایف بیشتر و مهمتری برخوردارند. امروز یک طلبه باید به مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... جامعه ورود پیدا کند و مردم را در مسیر درست هدایت کند.

حجت الاسلام رضا پرندیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، گفت: طلاب و روحانیون نسبت به سایر اقشار و قشرهای جامعه از وظایف معنوی بیشتری برخودارند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه جامعه اسلامی حساب بسیار ویژه ای بر روی روحانیت، طلاب و مبلغان دینی باز کرده است، افزود: روحانیون و طلاب به عنوان نمایندگان دین اسلام در بین مردم شناخته می شوند، لذا بایسته است که طلاب و روحانیون شان و زی طلبگی خود را در بین آحاد مردم حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش روحانیون و طلاب نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، گفت: طلاب امروز نسبت به گذشته از وظایف بیشتر و مهمتری برخوردارند. امروز یک طلبه باید به مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... جامعه ورود پیدا کند و مردم را در مسیر درست هدایت کند.

حجت الاسلام پرندیان با تاکید بر اینکه در مسیر امت اسلام دام های بسیاری توسط دشمنان دین خدا و وحدت جهان اسلام پهن شده، تاکید کرد: دشمنانی که به نوعی از انقلاب اسلامی و دین خدا ضربه خورده اند، مترصد جبران شکست خود هستند، بنابراین با تمام قوا و امکانات در جبهه مقابل دین خدا و اسلام قرار گرفته اند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: در این برهه از انقلاب اسلامی ملت ایران باید هوشیار باشند و در مسیر انقلاب و ولایت فقیه حرکت کنند، زیرا تنها حرکت در مسیر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه می توانیم این نظام الهی را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب 4 دهه است که انواع و اقسام توطئه ها را علیه ملت ایران پیاده کرده اند، ولی اتحاد و همدلی امت ایران مانع اجرایی شدن این توطئه ها و ترفندها شده است.

حجت الاسلام پرندیان در پایان بیان داشت: طلبه ها و روحانیون در خط مقدم جنگ فرهنگی و نرم دشمنان قرار دارند، لذا باید به سلاح ایمان، تقوا، دشمن شناسی و بصیرت مسلح باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha