شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نبئی

حوزه/ رئیس بنیاد غدیرخراسان‌جنوبی گفت: انسان‌های سست عنصری که در شرایط کنونی سخن از بن‌بست و بحران به میان می‌آورند تا عزت ملت شریف ایران را پیش پای آمریکای جنایتکارذبح کنند، بدانند که ملت ایران از محرم، صفر، عاشورا و اربعین اعجازها دیده‌اند.

حجت‌الاسلام هادی نبئی رئیس بنیاد غدیر خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن اشاره به یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: 13آبان ریشه در اربعین و صفر دارد.

وی با اشاره به 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، بیان کرد: کسانی که به دنبال زدودن خصیصه استکبارستیزی ملت آگاه و هوشیار ایران بوده و به بهانه‌های مختلف قصد کمرنگ کردن آن‌ را دارند، سخت در اشتباه محض هستند.

رئیس بنیاد غدیر خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه مردم ایران در هر شرایطی استکبارستیز بوده و خواهند بود، 13 آبان را به دلیل حوادث مختلف این روز از ارزش و اهمیت خاصی برای ایرانیان دانست و گفت: این روز فراموشی نشدنی در تاریخ ایران نشات گرفته از استکبارستیزی امام راحل (ره) و پیروان آن امام بزرگ بود که در تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط شد.

حجت الاسلام نبئی یادآورشد: باید به رئیس جمهور دیوانه آمریکا و همدستانش ثابت شود که چه در نقش به ظاهر آرام و در واقع مکارانه و شیطنت‌آمیز اوباما و چه در پوشش دیوانه‌بازی ترامپ، نمی‌توانند مردم هوشیار و انقلابی را وادار به عقب‌نشینی کند.

رئیس بنیاد غدیرخراسان‌جنوبی ادامه داد: استکبارجهانی باید بداند پرچمی که امام حسین(ع) علیه یزد برافراشت و تا پای جان همراه با یارانش آن را برپا نگه داشت، امروز بر دوش فرزند خلفش امام خامنه‌ای قرار دارد و ملت ایران که عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و یاوران رهبری هستند همچنان در برابر یزید و یزیدیان زمان به مبارزه و مقاومت ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام نبئی ادامه داد: پدران و مادران سرزمین ما ازهمان کودکی عشق به امام حسین(ع) و نفرت از یزید را بر زبان فرزندان‌شان هجی می‌کنند تا در نوجوانی و جوانی آنان بتوانند معنای این واژه‌ها را در عشق به انسانیت، عدالت طلبی، نوع‌دوستی و همه خوبی‌ها و نفرت از ظلم و ستم و حاکمان آمریکا تکثیر کنند.

وی عنوان کرد: امام راحل(ره) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رمز موفقیت و حفظ استقلال را به ما اینگونه آموخت که «هرگاه دشمن شما را مورد تشویق قرار دهد بدانید که از مسیر عدول کرده‌اید و هرگاه با عملکرد شما مخالفت کرد بدانید که طریق پیشرفت را کسب کرده‌اید.»

رئیس بنیاد غدیر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارآمدی این راهبرد را در مخالفت‌های آمریکا در دستیابی به فناوری هسته ای و حضور فعال در منطقه و ورود به فناوری پیشرفته علمی تجربه کرده‌ایم، یادآورشد: امروزهم اگر چه تحریم‌ها سبب بروز مشکلات اقتصادی مختلف در جامعه شده است ولی به زودی و یاری خداوند ملت ایران این مرحله را پشت سر خواهند گذاشت و مشت محکمی به دهان آمریکا خواهند زد و باری دیگر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هویت انقلاب خود دفاع خواهد کرد.

حجت الاسلام نبئی اضافه کرد: انسان‌های سست عنصری که در شرایط کنونی سخن از بن‌بست و بحران به میان می‌آورند تا عزت ملت شریف ایران را پیش پای آمریکای جنایتکارذبح کنند، بدانند که ملت ایران از محرم، صفر، عاشورا و اربعین اعجازها دیده‌اند.

وی در ادامه ابراز کرد: محرم و صفر بود که مشعل نهضت را برافروخت و برگزاری مراسم اربعین شهدای انقلاب در استان‌های مختلف کشور بود که رژیم ستمگر سلطنتی را سرنگون ساخت، همچنان‌که در سال 88 این عاشورا بود که پرده از چهره فتنه‌گران برداشت و تازه‌ترین معجزه اربعین نیز، بزرگ‌ترین تجمع اربعین در این ایام است که گویا بوی فراهم شدن مقدمات ظهور منجی عالم بشریت را می‌دهد.

حجت الاسلام نبئی تاکید کرد: آمریکای جنایتکار قصد دارد که روز 13 آبان را به عنوان روز تشدید فشارهای اقتصادی خویش قرار دهد تا خاطره شیرین ملت ایران را در تصرف لانه جاسوسی تلخ کند.

وی مطرح کرد: گروه های سیاسی و اقشار مختلف مردم ایران با وجود داشتن اختلاف سلیقه در حفظ نظام و رعایت خطوط قرمز انقلاب یکپارچه و متحد هستند و امسال نیز با وحدت رویه دلبستگی خود را به اسلام و کشور در این روز بزرگ اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام نبئی ادامه داد: 13 آبان به مستضعفان جهان آموخت که می توان با استکبار جهانی مبارزه کرد و پیروز شد و فقط در برابر خدای متعال باید کرنش کرد، و این روز بزرگ انقلاب اسلامی درس های بزرگی برای ملت های مختلف عالم دارد.

وی در پایان تبیین کرد: شرکت و حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان وظیفه‌ای ملی است که مطمئنا همه اقشار جامعه به تکلیف خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha