جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرد ناشناسی، نمازگزاران مسجدی در سیدنی را با چوب گلف تهدید کرد

حوزه/ روز گذشته یک مرد ناشناسی که یک چوب گلف در دست داشته به مسجدی در شهر سیدنی استرالیا وارد شده و نمازگزارانی را که در آنجا حضور داشتند مورد تهدید و فحاشی قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از یاهو، یک مردم ناشناسی که یک چوب گلف در دست داشته، روز گذشته به مسجد شهر سیدنی در استرالیا وارد شده و نمازگزاران مسلمان را مورد فحاشی و تهدید قرار داده است.

این مرد که گفته می شود بیش از 30 سال سن داشته، روز جمعه ساعت 12:45 ظهر به مسجد در بولوار بوروود در شهر سیدنی وارد شده و علیه جماعت مسجد فحاشی کرده است. وی در گفته هایش مسلمانان را تهدید کرده است. در این رابطه اعضای مسجد به سرعت به پلیس خبر داده و وی به بیرون ازمسجد مشایعت شده است.

پلیس می گوید نمازگزاران خصوصیات ظاهری او را سفیدپوست، اندام ورزشکاری، موهای طلایی کوتاه و یک خالکوبی ورزشی در بخش داخلی بالای بازو و گردن توصیف کرده اند. افسران اداره پلیس از مردم خواسته اند هر گونه اطلاعاتی در این زمینه را گزارش دهند.

پائول آلبوری بازرس پلیس امروز در بیانیه ای  در این رابطه گفت: اینکه فردی به خودش اجازه بدهد به یک مکان عبادی وارد شده و اعضای آن را به شکل ناشایستی مورد تهدید و فحاشی قرار دهد از نظر ما کاملا غیرقابل قبول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha