جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست سالانه

حوزه/دوازدهمین نشست سالانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ۲۲و ۲۳ آبانماه در مجتمع فرهنگی رفاهی نیایش در مشهد مقدس برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست دوازدهم اعضای کمیته های استانی و ستادی همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با موضوع «سند تحول از تفاهم در نظر تا تعامل در عمل» با حضور مدیران استانی حوزه های علمیه برادران و خواهران ، معاونان پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش مراکز استانها ،اعضای ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش، روئسای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی ، مدیر حوزه علمیه اصفهان و خراسان 22 و 23 آبان ماه97 در مشهد مقدس بر گزار می شود.

بر اساس این گزارش: در این نشست دو روزه  مسئولین ستادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران و وزارت آموزش و پرورش به منظور بررسی عملکرد سال گذشته کمیته های استانی و تشریح برنامه های سالجاری به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت .  

بر پایه این گزارش:  علاوه بر سخنرانی مدیر حوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش، مدعوین در دو روز کاری در قالب نشست های عمومی و کار گروه های تخصصی به بررسی نحوه ارتقائ همکارهای حوزه و آموزش و پرورش و شناخت ظرفیت های پیدا و پنهان این دونهاد اثر گذار در عرصه تعلیم و تربیت خواهند پرداخت.

این گزارش می افزاید: شرکت کنندگان در این نشست در قالب سه کار گروه تخصصی به بررسی ظرفیت برنامه زیرنظام‌های  سند تحول برای توسعه همکاری‌ها،بررسی برش پنج ساله و ده ساله حوزه‌های علمیه وآموزش‌وپرورش و نیز بررسی برنامه‌های سالانه دبیرخانه ستاد خواهند پرداخت.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha